torsdag 8. oktober 2009

Spirit week!!! :D

NÅ er det skikkelig lenge siden jeg har skrevet noe... Jeg har hatt så mye å gjøre i det siste!!!

Denne uka har det vært spirit week og på fredag er det homecoming. Spirit week vil si at man kler seg ut hver dag og vært high school trinn må lage en slags cheer som representere deres trinn og man dekorerer gangene hvor skapene er. Det som er poenget er å få tak i mest poeng.
Mandag = Class color day
I dag måtte alle seniors ha på seg svarte klær. Mens de andre trinnene måtte ha på seg andre farger.
Tirsdag = Twin day
I dag skulle man kle seg likt som noen andre og være tvillinger. Jeg og Alana var tvillinger, vi hadde på oss olabukse, hvit singlet og svart genser :D Det var så mange forskjellige og crazy tvillinger...
På Cross country trening i dag løp vi 10 km... etter treningen gikk jeg opp til Colgate sitt bibliotek og øvde til matte prøve, biblioteket er kjempe stort med starbucks cafe :D
Onsdag = jersy day
I dag hadde jeg på meg Hamilton jersyen min :P Alle hadde på seg forskjellige.. det er så moro siden alle er så ivrige... det er dette man kaller high school spirit :D
Etter skolen i dag var det cross country meet en time unna Hamilton. Været var skikkelig dårlig, det var en liten storm.... Ingen av oss hadde lyst til å løpe. Vi prøvde å varme opp i det kalde været, men det var ikke så lett... Rett før vi skulle starte merket jeg at jeg hadde lavt blodsukker så jeg slapp å løpe 5 km :D Jeg tok bilder i stedet. Når alle hadde kommet i mål kjørte vi rett til Burger king :P Vi kjøpte oss god american fast food!!! og vi fikk burger king kroner :D Vi hadde det så moro på bussturen hjem igjen. Vi bestemte oss for å bruke burger king krona på skolen på torsdag.
Tordag = formal day
I dag hadde alle på seg finstas :D Jeg, Stive and Josh hadde også på burger king krona... det var moro :P
Etter skolen var det cross country trening... senere på kvelden hadde skolen laget et stort bål pga spirit week, så jeg var dere sammen med folk for en stund før soccer kampen :)
Soccer kampen var skikkelig spennende og det var mange folk som så på, så det var moro. Hamilton vant 2-1 tilslutt.
Spirit week = so much fun!!!


2 kommentarer:

  1. så koseliig! :D Var det den kjolen du kjøpte når vi var i Porsgrunn på bildet ? ;D

    SvarSlett
  2. ja det er den kjolen jeg kjøpte i Porsgrunn :D

    SvarSlett