fredag 19. februar 2010

February Break

Denne ferien har gått alt for fort...
På tirsdag dro Eliza, Phoebe, Keslie og jeg på nerdshopping :D Vi kledde oss ut som nerder og kjørte til kjøpesenteret!! Folk så rart på oss, det var så moro!! Vi gjorde så mye rart... hehe!!


- vi kjørte sånne baby leke biler
- spiste chinese food
- spilte lazertag :P

Etter all shoppingen dro vi hjem til Keslie sitt hus og så på film i snuggiene våre. Vi så på The Proposal.


På onsdag lagde Chris, Mara og Jeg masse Mexicansk mat :D
Mara er fra Mexico så hun viste hvordan det skulle gjøres.
Vi lagde taco, enchiladas og til dessert flan!! Det var så godt.. vi var tre personer og vi spiste skikkelig mye siden vi lagde litt for mye mat.. pluss at det var sykt godt.

På Torsdag hadde jeg fisk for lunsj!!!!! det var så utrolig godt... Jeg har savna det skikkelig.
Senere den dagen dro jeg til Keslies hus sammen med Phoebe og Eliza.
Vi lagde skikkelig gode cookies pluss at vi bestilte pizza :D

Vi inviterte noen andre folk over også... Vi satt og spilte bananagrams forever...
Så klokka 1 på natta kjørte vi til Price Choper (det er en matbutikk) og vi spilte boksengår... det var så utrolig moro :D
Resten av den kvelden slaska vi og så på filmer.
Som dere sikkert skjønner har jeg det skikkelig moro:D Livet er herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar