søndag 31. januar 2010

Lots of fun :D

Hei sann.
Det har skjedd så mye i det siste... Livet i USA er veldig travelt og moro, det er alltid noe å gjøre.

Høydepungter denne uka:
-Jeg lagde brunost muffins, det var overraskende godt. Link til oppskrikt: http://www.tine.no/25441.cms
- Phoebe sin bursdag. Phoebe, Keslie, moren og faren til Phoebe og jeg kjørte til Syracuse og spiste kjempe god sushi :D Vi hadde det så moro!!

- vertsfamilien min reiste til Vermont mens jeg overnatta hos Mara.
- Vi dro på shopping
- kjøpte 7 nye plagg på Kohls siden det var skikkelig salg :D
- spiste fisk og det var så utrolig godt. Hadde ikke spist det siden jeg var i Norge tror jeg..



- overnatta hos Kaitlyn sammen med Jenna og Alison
- spiste pizza, så på film og koste oss.
- vi spilte billiard
- Hadde skikkelig god frokost: armeriddere og bacon :D


<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar