mandag 18. januar 2010

updates!!

Siden jeg har gjort så utrolig mye nå i det siste har jeg ikke hatt mye tid til å skrive.. så her er en kort oppsummering :D


- Ski klubb har starta!! Skikkelig moro.. Vi tar buss rett etter skolen en gang i uka.
- Prøvd snowboard for første gang!!
- Kjørt snowmobile for første gang, det var så kult :D


- Var i New York for andre gang.
- Var i New Jersey å så på en NHL hockey kamp... Devils vs Lightning
- Gikk til the museum of natural history
- ZoHo, little Italy og China town
- M&M world
- the statue of liberty <3


- AFS treff i DeRuyter
- Gikk på ski
- Bodde hos en skikkelig Amerikansk familie..
- Spiste middag forand TVen med sånn TV spisebord man kan skyve.. :P
- Spiste skikkelig stor Amerikansk frokost.


- Ble 18 år!!!! sykt...
- Had my first and last American birthday party..
witch was really fun!!
- Skulle ønske jeg kunne være med familie og venner i Norge.. savn
- Fikk mange fine gaver
- Skypeing med familie og venner <3<3


Jeg har opplevd og sett mye nytt å spennende i det siste :D Lev livet mens du kan sier jeg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar