onsdag 21. april 2010

Spring Break!!

Nå er det endelig ferie!! Nå er det KJEMPE lenge siden jeg har skrevet noen og det er fordi jeg har hatt utrolig mye å gjøre.

Jeg har vært MYE med Keslie og Eliza!! Vi har hatt det såå moro

- Vi har vært på Price Chopper tusen ganger og kjøpt mat og snacks...
- Picnic på Eliza sitt rom
- Vi har vært på dans
- Det har vært en Prom dress show hvor vi var modeller
- Jeg har sett på baseball og softball kamper
- Jeg spiller tennis hver deg etter skolen
- Dro til Friendly's sammen med Keslie og Eliza!! sååå godt
- Vi dro på SHOPPING!!! Det er alltid moro siden det skjer ikke så ofte


- Keslie, Jimmy, Meg og Eliza dro på en road trip til Sonic!!
- Det tok oss 2 timer å kjøre dit :S
- Vi spiste skikkelig mye mat

Yeeeyyy!!!!


- Mara hadde bursdags fest :D
Så langt har jeg hatt en super ferie!! tilbrakt 6 dager hos Keslie og Eliza<3
Skal kose meg videre!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar