torsdag 27. mai 2010

One month left :S

Nå er det sykt lenge siden jeg har skrevet noe... My bad! Jeg har hatt så mye å gjøre i det siste..

Jeg feira faktisk 17. mai har sammen med mange folk!! Vi lagde en kake med det norske flagget og hadde masse is :D Det kom sånn ca. 15 stykker og vi spilte banana grams og noen andre spill.. så midt på natta kjørte vi til mat butikken og spilte boksen går :P



Vi feira Norway day i fransk time også, alle hadde bakt kaker :) Det var så koselig



En anna dag bestemte vi oss for a kle oss ut som gutter fordi vi ville spionere på noen folk som skulle på date.. så vi gikk på kino som gutter og så Shrek 4!! Det var utrolig morro... Vi ligna på gutter også :P


En av helgene bodde jeg i byen fordi jeg passa på en hund og hus mens de var borte :D så digg i bor i byen!! Eliza kom over og vi spiste middag ute på resturant og så gikk vi rundt om kring og prata med folk som jobbe på kinoen osv.. Det har vært rundt 30 grader skikkelig mange dager nå :D så vi kjøpte oss is og satt i parken!

BASEBALL GAME!!!

Eliza, Lizzy, Hannah, meg og noen andre folk dro til Syracuse for å se på en baseball kamp!!Det var stappfult siden det av en skikkelig god pitcher som skulle kaste ballen og det var hans siste kamp i Syracuse fordi han skal spille for et bedre lag og bli en av de beste:D Det var skikkelig morro siden alle var så into the game:)
Nå er det bare 4 uker igjen :S det er crazy siden det føles ut som jeg akkurat kom, det har godt sykt fort! Jeg har fått oppleve sååå mye... Love life<3

1 kommentar: