søndag 13. juni 2010

Nå er det skikkelig lengesiden jeg har skrevet og nå er det bare 17 dager til jeg er hjemme i Norge igjen. Tiden går alt for fort:S Her er noen bilder og en rask oppsummering fra de siste ukene.

- Vi dro til Six flags i New Jersey for vår senior trip:D Det var skikkelig morsomt der og vi tok rollercoasters hele dagen!! De har værdens høyeste og raskester rollercoaster der!! den var sykt moro å ta den :D

Hostfamily, Mark og meg ute på byen for å spise middag og se på hockey kamp på TV!!
- Nissa, Diego og jeg dro til Vermont, Berlington en helg. Det var skikkelig fint vær så vi tok å bada litt i elva.

- Berlingtons gå gate. Det er den fineste små byen jeg har vært i mens jeg har vært her.

- vi fikk utdelt Yearbook!! Alle var ute og skrev hilsner og spiste god mat:D det var skikkelig koselig.

- Jeg har også vært mye hos Keslie og Eliza i det siste, vi finner alltid på crazy stuff to do:D Love them!

Nå frem over er det skikkelig mange graduation partys! Det blir moro:D skal kose meg masse de siste dagene siden nå er skolen over også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar