søndag 7. juni 2009

Avreise dato=)

På AFS sin hjemmeside står det at det er avreise fra Gardermoen onsdag 12. august 2009 og hjemreisedato vil være enten 28. eller 29. juni 2010.

Nå kjenner jeg at det begynner å nærme seg....Det er bare 9 uker og 3 dager til jeg står på Gardermoen og sier "hade" til familien :( Det kommer til å bli trist.
Jeg håper jeg får vite mer om familien min snart, dette er sååå spennende =) Det kommer til å bli et kjempe bra år som jeg aldri kommer til å glemme, men selvfølgelig kommer jeg til å savne hele familien og alle venner <3<3

3 kommentarer:

  1. Yei ;D du er her på bursdagen min ;D Jeg tror jeg vil være med deg til Gardermoen altså! Selvom det kommer til å bli trist:(

    SvarSlett
  2. Hei Cecilia :D
    jeg hørte du hadde fått familie :) så bra!
    Men du gleder deg sikkert til å få vite HVOR de bor hen..! haha :D
    jeg linker deg på bloggen min jeg :)

    SvarSlett
  3. hei =)
    Så koselig at folk kommenterer bloggen min:) Anna selvfølgelig kan du være med til Gardermoen, men det kommer til å bli kjempe trist:(
    Det er sant jeg gleder meg veldig mye til å få vite hvor de bor hen og bli kjent med dem :D

    SvarSlett