fredag 12. juni 2009

Skoleavslutning <3

I dag var det siste skoledag i hvert fall med undervisning, sidene vi har fått fri på mandag, tirsdag og onsdag, men det siste vi må gjøre på skolen er å hente karakterene våre på torsdag, så er det sommer ferie på ordentlig =) jeg gleder meg skikkelig<3 sommeren kommer til å gå så fort og før jeg vet ordet av det er jeg i USA, jeg får nyte den siste tiden jeg har igjen i Norge.

Vi hadde klasse avslutning hos læreren vår, det var utrolig koselig :) vi grilte pølser og spist kake. Det er sååå trist å tenke på at jeg skal reise fra alle folka her :( og idag er det den 12. juni, det vil si at det er akkurat to måneder til jeg og mange andre sitter på flyet til USA :S Jeg tror den flyturen kommer til å bli kjempe lang og alle kommer til å være veldig spente og kanskje litt triste fordi de må reise fra familie og venner, det kommer i hvert fall jeg til å være.

God sommer alle sammen :D

1 kommentar:

  1. Ja det blir veldig trist når du drar, men det er deilig med sommer <3<3 God sommer cecilia xD

    SvarSlett