tirsdag 30. juni 2009

VERTSFAMILIE!!!!!!!! :D

I dag skjekka jeg e-posten min for å se om jeg hadde fått mail fra AFS. Jeg har sikkert skjekket mailen min tusen ganger daglig, men i dag var dagen kommet :D:D Det var ikke en mail fra Facebook som var øverst i innboksen min, men fra vertsfamilien min!!!!!! Jeg ble såååå glad!!!! endelig...

Jeg fikk vite at de gledet seg veldig til jeg skulle komme, som er bra:D Jeg skal bo med to damer som heter Molly og Nissa, de har en sønn som heter Diego og han er 10 år. De har nettopp kjøpt ett nytt hus som ligger litt utenfor byen Hamilton i New York :D
Jeg tror det er en gård, siden de har mange dyr, hun spurte om jeg likte hester og om jeg kunne ri.... Jeg har aldri rid før :S Dette kan bli spennende. De har også to hunder, fisker, kanin og de skal få en geit og en valp <3
Her er bildere av huset: http://www.cnyhomes.com/Listing/Search/more_photos.cgi?mlnum=205776

Jeg tror byen er veldig liten, siden middle school og high school er en og samme skole. Så jeg og Diego skal gå på samme skole.
De sa skolen jeg skal gå på hadde mange forskjellige aktiviteter jeg kan være med på:D
Her er skolen sin hjemmesiden: http://www.hamiltoncentral.org/

Nå kjenner jeg at det begynner å nærme seg, jeg gleder meg og gruer meg... =)

4 kommentarer:

  1. Til lykke! ^^ To kjerringer som har en sønn sammen? Noe du ikke ser hver dag! Med gård er jo utrulig spennandes, da! Lykke til =D

    SvarSlett
  2. Men gård* ><' Hater trykkleifer...

    SvarSlett
  3. Så morsomt! Du får det sikkert kjempebra, Cecilia! :D:D

    SvarSlett
  4. Tusen takk!!! Jeg prata med dem på facebook og de virket veldig greie:D

    SvarSlett