torsdag 26. november 2009

My First Thanksgiving ;D

I dag var det thanksgiving!!! dagen vi har venta på... dagen hvor man spiser seg stappfull av kalkun, potetmos, stuffing, grønnsaker, og selvfølgelig eplepai og gresskarpai med is:)
Dagen starta med en god frokost, vi hadde bagles med laks. Siden det enda ikke har kommet noe snø her gikk vi en tur, været var skikkelig fint.
Når vi kom hjem igjen sparka jeg og Diego litt fotball... Så var det på tide å lage all maten :D Jeg og Molly sto for kokinga, det var skikkelig koselig å lage mat. Når all maten var ferdig var alle sammen så sultene siden vi hadde ikke spist noe siden frokost :P Det var så godt med mat... alt var så utrolig godt og vi ble så mette etter på. Klokka 7 dro vi på kino for å se New Moon, dette var min tredje gang. Det var morro å se hva Molly, Nissa og Diego syntes om filmen... Jeg tror de syntes den var bra, men Molly syntes boka var mye bedre og det syntes jeg å :)
Når vi kom hjem igjen spiste vi paiene våre, det var så godt<3




First and best Thanksgiving!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar