søndag 22. november 2009

På Torsdag klokka 23.59 kom New Moon ut på kino her i Hamilton!!! Jeg var såå spent :D Salen var helt full av folk og alle var skikkelig spente. Når inntroen til New Moon kom var den en som skrek "This is the best movie ever!!!", alle var skikkelig into the movie :D Det var så moro og jeg syntes filmen var super duper BRA!! Best movie ever :P
Jeg kom hjem og la meg klokka 3 på natta og sto opp klokka 7... Det som var skikkelig merkelig var at jeg ikke var trøtt i det hele tatt, jeg hadde så mye energi :D

På skolen på fredag dro soccer gutta til et hotell en time unna Hamilton for å lade opp til soccer kampen som var på lørdag. Hele skolen vinka og viste skikkelig school spirit til laget, for den kampen er veldig viktig... Hvis de vinner kan de bli state champions.

På Lørdag kjørte jeg med Alison og Maddy til soccer kampen, det var iskaldt ute, pluss at jeg er skikkelig forskjøla :/ ikke moro..men men.. Det var mange Hamilton folk som kom å så på og det var så trist når de tapte 2-1... Alle gutta var skikkelig lei seg.


På veien hjem stoppa vi på Burgerking og kjøpte oss litt mat og selvfølgelig tok vi bilder med burgerking krone på oss :P

Sener den kvelden kjørte Alana og jeg til Caz som er en anna by og der så vi på en musikal, som var veldig bra. Etter på spiste vi pizza :) Det var så koselig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar