søndag 29. november 2009

Shopping with Phoebe :D


I dag dro jeg og Phoebe til et kjøpesenter i Itica. Vi hadde det så utrolig moro!! Først gikk vi til Target... Jeg var sååå spent siden dette var min første Target tur!! Jeg ELSKER Target!! De har ALT du trenger og det er billig. Jeg kjøpte meg en flis genser for 80 kr, joggesko for 165 kr og mange fine smykker og øredobber :D Det var så mye der<3 Etterpå fant jeg en kjole for dansen som er i desember, før kosta kjolen 300 kr og nå kosta den 100 kr... Jeg elsker salg!!
Etter mye shopping kjørte vi hjem igjen.
Før middag gikk Molly, Nissa, Diego og jeg en tur i skogen.. Jeg og Diego fant mange fosiler, så det var ganske spenneden. På veien hjem stoppa vi å kjøpte oss pizza til middag.
Jeg fikk vite i dag at det kan hende Nissa og jeg skal til New Mexico!! Det hadde vært såå kult :D
Jeg får vite i morgen om det blir noe New Mexico tur eller ikke... spennende!!

3 kommentarer:

  1. Skiiikkelig fin kjoole ;D Nå ble jeg litt jealous her ;D New Mexico? Langt unna da =O HELDIG hvis du skal ;D

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Det blir ikke noe tur til New Mexico.. er egentlig glad for det :P

    SvarSlett
  3. Kjempefin kjole, Cecilia!!
    Hvis du ikke liker den kan jeg sikkert ofre meg å arve den når du kommer tilbake ^^

    SvarSlett