onsdag 4. november 2009

Update :)

Nå er det skikkelig lenge siden jeg har skrevet noe her... Man har liksom ikke tid siden det skjer så mye hele tiden. Jeg har det veldig bra og trives veldig godt meg familien min her. Forrige helg kjørte vi til Vermont.. på torsdag var vi på besøk hos bestefaren til Diego og andre slektninger, det var koselig. På fredag kjørte vi til en annen by som var 2 timer unna, der møtte vi Jenna og Nora som er bestevennene til Diego. Vi gikk for å se på en hockey kamp det var Dartmouth mot Harvard, det var min første gang på en hockey kamp og det var moro :D Harvard vant 5-3...
Etter på kjørte vi til Cup Hill Farm hvor Jenna og Nora bor og hvor Diego, Nissa og Molly flytta fra denne sommeren. Det er en gård hvor det bor 20 familier som jobber sammen om gården.
Lørdag var det Halloween og det er en stor ting her :D Jeg ble introdusert til Lucas og Anna Bell pluss noen andre folk, de inviterte meg til halloween festen deres som de skulle ha hos Lucas. Men før festen dro vi en tur inn til byen og jeg kjøpte meg basketball sko!! Jeg skal spille basketball denne vinteren :s det kommer til å bli så tøft... vi har trening hverdag bortsett fra søndager pluss mange kamper... Det kommer til å bli moro å :D
Jeg kjøpte en viking hatt for 3 dollar og det var kostymet mitt til festen. Lucas introduserte meg til alle sammen og alle var skikkelig koselige. Vi spiste masse god mat og godteri og selvfølgelig så vi på en skrekk film. Det er litt merkelig å bli så godt kjent med folk på en kveld og kanskje aldri se noen av dem igjen.
På søndag kjørte vi hjem på hamilton igjen og det tok ca. 5 timer.
Resten av uke har vært ganske så vanlig... skole kl 8 og er ferdig kl 15.. etter skolen har jeg ikke hatt noe cross country trening, ferdig med den sesongen nå :D Vi har hatt flere forskjellige prøver... by the way så er de ikke så vanskelige :P

Dagene går så fort unna her og jeg prøver å nyter hver dag :D Men jeg savner Norge også..

1 kommentar:

  1. Hvorfor er det ikke cross country på vinteren?
    Bra prøvene ikke er så vanskelige da, er det avkrysning bare? Fått noe snø enda? ;D <3

    SvarSlett