søndag 6. desember 2009

Julestemning<3

Nå er det endelig desember og det betyr at jula nærmer seg :D Snøen har endelig kommet hit til Hamilton, og jeg håper den ikke forsvinner.
Denne uka som har gått har det vært mye skole og etter skolen har jeg og Alana trent på treningssenteret.


Snøen har kommet!!!


Jeg lette skikkelig lenge etter en adventskalender og tilslutt fant jeg denne sjokolade kalendere :D Advent uten en adventskalender går ikke.. Det er ingen som har adventskalendere her, det er kanskje ikke så vanlig.. Sikkert en Norsk ting. Noe jeg har fått skikkelig norsk julestemning av er Jul i Svingen<3 Det er så utrolig koselig å se på.


I dag gikk vi ut i skogen for å finne et juletre :D Tilslutt fant vi et vi alle likte og Diego prøvde å sage det ned...


Yeeeyy!!! Juletreet


Senere den kvelden pynta Diego og jeg treet, det ble skikkelig fint tilslutt :) Nå begynner jeg å få julestemning!! Men det er fremdeles en stund til jul...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar