søndag 20. desember 2009

Almeda<3

Dagen vi alle hadde ventet på kom tilslutt!! Lørdag 19. desember = Almeda.
Almeda er en dans hvor jentene spør guttene ut. Først tar man mange bilder med daten og så går man ut og spiser middag på en fin restaurant med en gruppe av forskjellige dater. Gutta betaller for maten mens jentene betaller for inngangsbilletten til dansen. Drew Thompson var min date.

Klokka 12 dro Izzy, Jenna og jeg til Izzy's hus hvor vi skulle fikse oss til dansen. Vi var skikkelig spente alle sammen :D Jenna krølla håret vårt, hun var skikkelig flink. Etter å ha brukt 5 timer på badet var vi klare til å dra!! Jeg har aldri brukt sååå lang tid på et bad før.... Første stopp var the movie theater hvor vi tok bilder også kjørte vi til et hus til en av guttene i gruppa vår. Dere tok vi mange mange mange bilder!!!! ååå så fikk jeg en sånn blomst man kan ha på armen av Drew :D Etter å ha posert forand kameraene en stund var det tid for MAT. Vi kjørte til en skikkelig fin restaurant og spiste kjempe god mat. Alle på gruppa hadde det så utrolig moro :) I loved it.
Når alle 8 par var ferdig med å spise kjørte vi til dansen, the team of the dance was Moulin Rouge. Det var sånn proff fotograf der også, så vi tok enda et bilde. Det var skikkelig moro å se på alle sine kjoler... Etter dansen spilte vi gitar hero at the movie theater, det var moro men folk begynte å bli veldig trøtte etter det.. Jeg kom hjem rundt 3.. Nå er jeg så trøtt siden jeg fikk ikke sove så lenge i dag... Jeg våkna av at Diego hadde på høy Green Day musikk og Molly og Nissa dreiv å prata... så plutselig fikk vi besøk av en familie, så jeg bestemte meg får å stå opp...
Når jeg kom på kjøkkenet hadde de laget Amerikanske vafler:) Det var såååå godt.

Getting ready!!

Izzy and me :)



All the handsome American boys :P

The girls



Me and Drew


min første vaffel i USA!!

1 kommentar:

  1. Åå høres såå kult ut :) skulle så ønske jeg var med der ;D

    SvarSlett