søndag 13. desember 2009

Weekend :D

hei sann :D
Dagene gå og nå er helga over igjen!!
Denne helga har vært veldig bra. På fredag etter skolen trente jeg og Alana som vanlig :P Etter på møtte jeg Phoebe, Keslie og Brook i byen, vi spiste pizza og gikk å så på volleyball kampen på skolen. Det var skikkelig mange folk som så på og vi vant!!! yeeey

På lørdag henta vi Mara som er den andre utvekslingsstudenten her, hun er fra Mexico. Vi kjørte til Utica for å shoppe :D Mara kjøpte en kjole til dansen som er lørdag 19. desember og jeg kjøpte accessories til kjolen min.

Den øverste tingen er en av øredobbene og nede i hjørnet er armbåndene som jeg skal ha til kjolen :)


Her er skoene jeg kjøpte <3<3
Etter all shoppingen kom Nissa, Molly og Diego å henta oss, de kom fra Diego sin soccer kamp. På veien hjem stoppa vi på å spiste pizza... det går mye i pizza her altså :P hehe..

Er ikke pizza stykkene gigantiske!!!!

Senere den dagen dro vi på en Hanukkah fest. Det var skikkelig mange folk der og det var masse god spennende mat :D Siden det var andre dag av Hanukkah måtte man tenne to små lys og et stort som man alltid tenne.
Hver dag i Hanukkah får man en gave, man får større og større gave for hver dag. Jeg har fått en perm, sjokolade og en Colgate klistremerke.





På søndag skypa jeg med Anna og Signe, det var så utrolig koselig. Jeg skypa også with my family :D Det er så moro å skype, jeg elsker det. Hva hadde vi gjort uten skype og facebook :P
Jeg åpna også pakka som mamma og pappa og folka sendte til meg... Noe av det var julegaver (det åpna jeg selvfølgelig ikke) men det som ikke var pakka inn tok jeg ut av esken, det var brunost, sjokolader, julemix, pepperkaker, ullsokker og brev!!! Made me so happy :D

2 kommentarer:

  1. Mulig julegaven min blir litt forsinka :( men den kommer!! :)

    SvarSlett
  2. Sendte du julegave til meg<3<3<3 Nå gleder jeg meg!!! Det gjør ingenting om den blir litt forsinka, da har jeg noe å glede meg til etter jul åsså :D Takk

    SvarSlett