onsdag 9. desember 2009

Snow Day :D

I dag tidlig ringte skolen og sa at det var SNOW DAY!! Jeg ble så glad. Det var så deilig å bare sove.. jeg sov til halv ti eller noe sånn :D Det var egentlig ikke så mye snø ute, men det var nok til at det ble en Snow day:D Etter frokost måtte jeg og Diego ut å måke snø... det var så mye snø jeg måtte måke, jeg tror jeg aldri har måket så mye snø før :P Klokka 11.30 kom Alana, vi kjørte inn til byen og gikk å trente for en time. Etter en super treningsøkt gikk vi inn til byen og møtte Phoebe, vi bestemte oss for å spise lunch sammen. Vi bestilte noen skikkelig gode sandwicher, det var så godt :D Alana kjørt meg hjem etter en skikkelig god og koselig lunch.
Senere den kvelden kjørte Nissa, Diego og jeg inn til byen, Jeg og Diego gikk rundt å kjøpte ting Nissa og Molly trengte. Så gikk vi til Subway og spiste middag :P

På mandag og tirsdag var jeg på skolen og etter skolen dro jeg og Alana til treningssenteret. På mandag så jeg på volleyball kampen til Hamilton og på tirsdag så jeg på hockey kampen.. de tapte begge kampene.

Dagene går så utrolig fort nå for tiden... det er ikke lenge til Almida og juleaften!! Jeg gleder meg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar