lørdag 26. desember 2009

Christmas time :D

Hei sann.. Naa er det endelig juleferie!!!
Mandag den 21 var jeg og Diego paa skolen en halv skoledag siden vi dro til vermont. Det tok 7 timer aa kjore opp til bestemoren og bestefaren deres. Etter mange timer med kjoring var det godt aa komme frem og faa servert skikkelig god middag. Vi gjorde ikke saa mye i Vermont... vi slappa av, gikk turer, leste, dro inn til byen og spiste god mat.. En av dagene gikk vi paa kino, vi saa Advatar i 3D !!! Det var skikkelig bra effekter og filmen var saann passe bra..
Den 24 desember skypa jeg med familien min <3<3 De hadde pynta seg og skulle akkurat spise sylte og lefse... Skulle onske jeg kunne ha det naa...Det er saa merkelig aa ikke ha julestemning i det hele tatt paa juleaften..

Vi sto opp tidlig for aa aapne julesokken :D det var saa mye spennende i sokken.. jeg fikk sjokolade og andre godiser, to boker, people ukeblad, penner, blyanter osv :) Vi hadde vafler til frokost pluss jeg hadde litt norsk melkesjokolade <3>
Christmas tree and presents:D


Christmas dinner!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar