torsdag 31. desember 2009

American Cereal and Walmart!!!


Ohh My God!!! Jeg og Alana gikk helt crazzzy.. Vi kjørte til Walmart og kjøpte 6 forskjellige skikkelig amerikanske usunne frokostblaninger :D Det var forresten første gangen min på
Walmart!!! Det var sååå utrolig stort og de hadde alt der..
Vi kjørte hjem til Alana etter en spennende Walmart tur.. hehe.. Når vi kom hjem fant vi frem mange puter og tepper, satt oss forand TV og så på film og spiste 6 boller med forskjellige cereals og melk!!! :D Alle var sååå utrolig søte... bare sukker :P Å det som er litt komiskt er at det sto at det var bra for deg å spise de cerealene på pakka...haha.
Jeg var såååå mett etter 6 boller!! Men jeg følte meg ikke dårlig etter alt det.. vi hadde det så moro :P
Walmart <3
Cereal, cereal, cereal and cereal...
All the kinds of cereal we both..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar