mandag 10. august 2009

ByeByes



På søndag var jeg på bursdag hos Anna, det var kjempe koselig. Det jeg ikke viste var at Anna hadde laget en film til meg, det var en god tur til USA film :D Den var sååå bra!!! Det var hilsener fra flere av vennene mine på filmen. Jeg fikk også et kjempe fint album av Ann Louise og Marie, det var skikkelig bra laget med utrolig søte hilsener og bilder<3 Tusen takk for alt :D Det som var trist var å si hade til alle... Jeg kommer til å savne dere kjempe masse :(

I morra blir det nok enda tristere... Da må jeg si hade til Mamma, Pappa, Josefine, Tore Thomas og Eskil. Jeg lurer på hvordan det kommer til å bli?? Men ett år kommer nok til å gå veldig raskt, raskere en man tror ;)

Neste gang jeg skriver er jeg i USA!!!! Helt sykt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar