torsdag 27. august 2009

=)

I går var vi hos presidenten på Colgate!!! Det var et for colgate professorer og familie. han bodde i et stort og stilig hus. Jeg og Diego var de ensete ungdom/barn som var der, men det gjorde ikke noe. Det var sånne kelnere som ikke rundt med masse god mat på sånne fat!! Det var litt morsomt, siden det er liksom sånn man ser på TV xD

Etter jeg hadde spist meg stappfull av kjempgod mat måtte jeg være med på noe som de kaller "Fun Run". Fun Run er da at men skal løpe 5 km og alle som vil kan være med. Jeg møtte alle cross country folka i parken hvor Fun Runet starta. Jeg løp 5 km på 26 min... Jeg viste ikke at de skulle ta tiden på oss...jaja :P Det er en som er ekstremt rask på laget... han løp 5 km på 16 min tror jeg !!!! Det er sykt.

I dag tidlig når jeg sykla til cross country treninga møtte jeg på en hest med kjerre og inni kjerra satt det Amish people :P Det er visst en del Amish folk her, de lever liksom i 1900 tallet eller noe sånn.... De har på seg sånne skikkelig gamle klær og de bruker ikke noe teknologi i det hele tatt... Jeg tror de må prater tysk med familien, men de kan prate engelsk... Jaja!! glad ikke jeg er dem :P




Jeg har også valgt fag i dag!!! Jeg valgte Biologi, matte, engelsk, PE, studio art, fransk og Amerikansk historie :D Jeg er fornøyd med fagene jeg har valgt. Første timen jeg skal ha her i USA er biologi!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar