torsdag 20. august 2009

A Lot Of New Friends <3

I dag tidlig dro vi til en kafé for å møte Lindsay og familien hennes. Lindsay er ett år eldre enn meg og skal til Ungarn på utveksling. Hun fortalte meg masse om hvordan det er å være utvekslingsstudent her i Hamilton, siden de har hatt utvekslingsstudenter flere år på rad. Jeg fikk mye bra info, pluss at jeg fikk sykkelen hennes :D Det var sååå snilt av henne. Hun også inviterte meg til goodbye lunchen hennes i morgen!!! Lunchen skal være på Colegate Inn, jeg tror det er en veldig fin restaurant, det blir spennende :)

Nissa kjørte meg og Diego hjem igjen for å spise litt lunsj. Etter på sykla jeg inn til Hamilton fordi jeg skulle møte Alana ved badebasenget. Hun hadde invitert tre andre High school folk :) De hater Sarah, Keslie og Kate. Alle var kjempe koselige, jeg føler meg så velkommen ;) Når vi var ferdig med å bade, gikk jeg, Sarah og Keslie til byen for å kjøpe is. Vi gikk til en sjokolade/is/godteri/smoothie/milkshake butikk, det var så mye godt der. Jeg kjøpte en cookie and creme is.. SO GOOD!!! Keslie måtte gå litt tidlig, så jeg og Sarah satt det og prata til Andrew som jobba i kassa. Han skal også gå siste året. Jeg fikk smake på mange forskjellige godterier, han ga oss alt mulig rart:P





Sarah viste meg skolen vi skal gå på (Hamilton central School). Den var ikke så stor, men det visste jeg. Sarah og Andrew driver med cross country running, de ville at jeg skulle starte med det. Sarah sa hun trengte en løpe partner :P Så på mandag klokka 8 skal jeg være med å se hvordan det er =) Kanskje jeg skal drive med det isteden for fotball???







Så i dag har jeg fått mange nye, snille, greie, morsomme og sportie venner :D Jeg er glad!!

4 kommentarer:

  1. Så koselig :D Skolen ser veldig fin ut da!

    SvarSlett
  2. Når du er glad er vi glade!!

    SvarSlett
  3. - Ja skolen er ganske fin :)
    - :D!!
    - ååå<3<3 Når dere er glad blir jeg enda mer glad :D

    SvarSlett