onsdag 5. august 2009

A Cute Baby Miniature Donkey <3<3



Jeg fikk enda en mail fra Nissa der hun skrev litt om hva som vil skje nå jeg kommer frem til New York. Det hun hadde fått vite var at vi skulle på to orienterings møter og bli kjent med andre AFS studenter.

Får å komme meg til Hamilton må jeg ta fly fra New York til Syracuse og der skal jeg møte Nissa, Molly og Diego :D Det tar ca. en time fra Syracuse til Hamilton med bil. På veien til Hamilton skal vi kanskje stoppe på en gård der de har kjøpt et esel, men vi skal ikke ta det med oss til Hamilton siden den er litt for ung enda :)

Nissa skrev også at hun hadde prata med en annen professor på universitetet og han hadde tenkt til å lage en velkomst fest for oss. Han skulle be noen ungdommer fra High schoolen jeg skal gå på.... Dette kan bli spennende :P Lurt å bli kjent med noen før første skole dag.

Nå er det bare 6 dager igjen..... Må nyte den siste tiden jeg har igjen i Norge :)

2 kommentarer:

  1. Så utrolig søtt med esel! Og kjempe koselig at de skal lage velkomstfest! Det er sikkert sånn at de fleste kjenner hverandre der da, eller i alle fall vet hvem folk er ;D
    KOMMER TIL Å SAVNE DEG! helt uvirkelig at du skal dra i morra! :(

    SvarSlett
  2. Ja det er bra at jeg får sjangsen til å bli kjent med noen før jeg skal starte på skolen :D
    Det er helt sykt!! jeg er i New York i morra :O Der er litt rart å tenke på.

    Jeg kommer til å savne deg utrolig mye jeg å!!

    SvarSlett