tirsdag 25. august 2009

Stive muskler, overraskelser og god mat!!!

Dagen min starta med cross country running... Klokka 8.30 på morgenen. Først måtte vi varme opp, da løp vi 3 km... så løp vi noen små runder... så kom det verste!!! Vi måtte spurte 400 meter ti ganger :S Etter det var jeg helt stiv i lårene, det var helt syk følelse!!! Jeg kommer til å bli enda stivere i morgen.

Etter all løpinga dro jeg hjem og så på film :P Det var så deilig å slappe av.

Jeg var også hos legen i dag, bare for å få fylt ut noen skjemaer. Jeg ble helt sjokka når jeg skulle betale!!! Hele 150 dollar ble det... (899 kr) Jeg sa det til Nissa og Molly og de sa at det var billig i forhold til det det pleier å være!!! De sa det pleide å koste opptil 300 dollar... Det er sykt!!!

Ihvertfall senere på kvelden var vi på en picnik på Colgate university, siden Nissa jobber der. Det var for hele familien liksom... Molly kunne ikke komme siden hun hadde blitt stukket av mange bier. Hun dro til legen og fikk noen medisiner :) På picniken var det masse god grill mat. Når jeg og Diego var ferdig gikk vi en tur rundt alle bygningene på Colgate, det er skikkelig stort og fint her. Vi tok mange randome bilder XD
Når vi kom tilbake og skulle til å dra hjem, var det en av damene der som sa til Nissa at barna hennes ligna så på henne :P Da lo vi godt etter på... Nissa hadde ikke tid til å forklare at jeg var utvekslingsstudent osv XD










Skal kose med videre :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar