lørdag 15. august 2009

Første møte med vertsfamilien min!!!




Lørdag den 15. august kom vertsfamiliene til alle samme :)

Når jeg hadde hilst på dem og prata litt med dem kjørte vi til en mat butikk og kjøpte oss noe å spise :) De er skikkelig koselige. Jeg tror dette kommer til å bli et supert år ;)

Når vi var ferdig med å spise kjørte vi til den gården hvor esle er. Det var sååå mange søte esler der. Når vi kom frem til Hamilton pakka jeg ut alle tingene mine:) Huset er veldig gammelt, men jeg syntes det er kjempe søtt her. Soverommet min er blått og jeg har et egent rom for klær :P



Jeg ga gavene jeg hadde med til dem, de ble skikkelig glade:) Diego likte t-sjorten jeg ga til han veldig god. Jeg hadde også med melkesjokolade og brunost, de likte sjokoladen veldig godt... spessielt Diego :D Jeg tror de likte brunosten også, men de sa den var litt spesiell.


Molly, Nissa og Diego elsker å padle og være ute i aktivitet, så vi kjørte til en liten innsjø og der padle vi i kajakk. Det var morsomt å prøve det. Når vi var ferdig med å padle kjørte vi inn til Hamilton sentrum. De viste meg rundt om kring, det er såå søtt her. Vi satt oss på en litten kafe og koste oss.

Når vi kom hjem igjen spstse vi hamburger til middag ute på tarassen. Etter middag sparka jeg og Diego litt fotball mens vi prata.
Senere på kvelden spilte vi spill, det var koselig.

So far so good ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar