søndag 30. august 2009

MAT, mat og mer mat!!!!

De siste dagene har jeg spist så mye!!! På fredag kjørte jeg, Nissa og Diego 3 timer ned mot New York City hvor minne-seremonien skulle være. På veien ned stoppa vi innom en Amish gård som solgte hjembakt mat, der kjøpte vi oss en del mat. Når vi kom frem møtte jeg søstra til Nissa, hun heter Sunshine :) Det er så søtt navn og det passer skikkelig godt til henne !!
Siden vi ikke hadde spist noe ordentlig middag gikk vi ut på kina restaurant, vi bestilte så mye god mat!!! gjett om jeg ble mett...

På lørdagen kom familie og venner som var invitert til minne-seremonien til bestemoren, moren og bestefaren til Nissa, men minne-seremonien ble egentlig holdt for bestemoren. Det var en veldig fin seremoni. Når selve seremonien var ferdig var det tid for mat!! Det var så mye godt der... Når vi hadde fått i oss, kylling, maiskolber, oster, kjeks, pasta, potetsalat, brownies og mye mer var det på tide å kommer seg hjem :P

Når vi kom frem til Hamilton dro jeg rett på bursdagsfest!! Det var så koselig :D Jeg prata med mange nye folk. Når jeg sa at jeg kom fra Norge var det en del som sa "Ohh!! I have been in Denmark/Sweden" .... jaja XD Det er også folk som har spurt om vi prater engelsk i Norge.. ikke norsk :P
Jeg var egentlig ganske så mett etter all maten fra minne-seremonien, men når man er utvekslingsstudent er det alltid noe folk vil at du skal smake på ....




Er det rart man blir feit etter et utvekslingsår!!! XD

1 kommentar: