torsdag 13. august 2009

A New Chapter In My Life Have Started!!

Onsdag den 12. august reiste hele familien til Gardermoen. Det ble tristere enn det jeg trodde det skulle bli å si hade.. Jeg er kjempe glad i dere<3<3

Etter at vi hadde levert bagasjen og kommet oss inn gikk vi rett til gaten vår, vi måtte først ta fly til Londan. Når vi kom frem til London var vi helt alene uten AFS leder, heldigvis gikk alt bra. vi var veldig mange som skulle til New York, hele 38 AFS studentene. Etter mange timer på flyet var det deilig å komme frem til New York. Vi ble tatt imot av AFS USA og tok buss til et hotell. Jeg fikk utdelt rom sammen med tre andre, ei fra frankrike, thailand og japan :) Det var såå utrolig deilig å komme seg i en seng å sove. Selvom det bare ble 4 timer med søvn..... kunne trengt mer!!!

I dag sto vi opp halv 6 for å ta buss til fly plassen. Det var skikkelig lange køer med innkjekking og sikkerhetskontroll. Når vi endelig kom inn på flyplassen måtte vi kjøpe som frokost, jeg var såå sulten :P Flyturen til Syracuse tok bare en time:) Vi var 5 som reiset sammen, meg fra Norge, to fra thailand og ei fra Frankrike. Alle er kjempe koselige. Flyplassen i Syracus var veldig liten så det var lett å finne AFS lederne:) De var veldig koslige, de kjørte oss til et utrolig fint stort hus med badebaseng!!!! her skal vi være fram til lørdag. Idag har vi bare blitt kjent og vært ute i fin været og bada:D


Som dere sikkert skjønner så har jeg det skikkelig bra her :D














4 kommentarer:

  1. Ja det var trist å si hade :( sÅ heldig du er som har bada og greier.. her har det regnet og tordna noe sykt :P Var huset sånn typisk usa hus eller ??

    SvarSlett
  2. Jaa!!! Hele gata har typisk usa hus :P Så trist at det regner da...
    Kjemp glad i dag <3<3<3

    SvarSlett
  3. Så morsomt Cecilia! :D Ble så glad da jeg fikk høre fra deg ;D Tipper det er litt bedre der du er nå ja! Været her er ikke noe bedre =P Lykke til i dag med værtsfamilien din!
    Kjempe glad i deg <3 ;D

    SvarSlett
  4. Så utrolig bra å høre at du har det bra!
    Nå ble jeg glad :) Fortsett å blogge :D
    Glad i deg <3

    SvarSlett