mandag 24. august 2009

Familie og venner <3

På søndag skypa jeg med familien min i Norge :D Det var utrolig koselig å høre hvordan alt var hjemme i Lillehammer... Jeg tror rommet mitt har blitt til et trenings rom eller noe sånn XD Jeg blir så glad når jeg prater med familie og venner < 3

Hver søndag har vi sånn cleaningday, da får vi fikk forskjellige oppgaver som vi måtte gjøre. Alt ble så mye renere når vi var ferdig :D

I dag mandag den 24.august starta sports sesongen på skolen.... Jeg måtte møte opp på skolen kl. 8. 30 for å være med på cross country running. Først løp vi rundt byen for å varme opp, deretter gjorde vi forskjellige øvelser... det var hardt, men det hadde vi godt av.... tilslutt løp vi 5 km. Når vi var ferdig tøyde vi ut og prata, jeg ble kjent med mange nye folk i dag også :D Vi gikk inn til sentrum av Hamilton for å spise litt lunsj... Jeg og sarah delte en chicken wrapp, den var skikkelig god. Når jeg kom hjem hadde jeg hele huset for meg selv, det var deilig. Da slappa jeg av, prata med venner :P så på litt av en film som heter One Flew Over The Cuckoo's Nest... Det er en av de tre bøkene som high school folka må ha lest til skolen starter igjen..
Etter middag i dag spilte vi UNO!! Det var moro. Jeg vant ikke da... Noen må jo tape å :P Senere på kvelden starta Nissa å lese en bok høyt for oss alle, det var ganske koselig.

Forresten i går så vi på en film som heter Inkheart, det er første gang jeg har sett TV'n på !!! Filmen var sånn passe, kanskje ikke helt min type film :P

2 kommentarer: